Prace magisterskie
prof. dr hab. Jerzy Jarzębski
dr hab., prof. UJ Maciej Urbanowski
Anna Boguń
Erotyzm w powieściach Emila Zegadłowicza
Monika Garbocz
Obraz miasta w prozie Marka Nowakowskiego
Klaudia Janowiak
Międzywojenne powieści Poli Gojawiczyńskiej na tle głównych tendencji rozwojowych prozy Dwudziestolecia
Ewa Kapłon
Doświadczenie obozowe oczyma kobiet
Jadwiga Marynowska
Poezja dla dzieci Juliana Tuwima
Joanna Ogrocka
Doświadczenie Holocaustu w prozie Bogdana Wojdowskiego
Marcin Tomsia
„Laur olimpijski" Kazimierza Wierzyńskiego na tle polskiej poezji o sporcie w XX wieku
Lidia Waszczuk
Kobiety Witkacego (w świetle jego twórczości i korespondencji)
Anita Bidowanie
Estetyka brzydoty w twórczości Stanisława Grochowiaka
Kamila Grzegorczyk
„Makuszyński w spódnicy"? – o powieściach dla dziewcząt Małgorzaty Musierowicz
Barbara Gancarczyk
Twórczość dramaturgiczna Janusza Krasińskiego – próba opisu
Anna Strycka
Obraz Żydów w literaturze nacjonalistycznej Dwudziestolecia międzywojennego
Ksenia Szołdra
Twarze Orfeusza w literaturze polskiej po 1918 roku. Tytus Czyżewski, Anna Świrszczyńska, Krzysztof Kamil Baczyński i Czesław Miłosz
Joanna Sordyl
Bohaterowie dramatów Samuela Becketta i Sławomira Mrożka – próba porównania
Anna Strama
Spotkanie z Innym w podróży Andrzeja Bobkowskiego i Ryszarda Kapuścińskiego
Anna Skrzekut
„Żart, groteska i głębsze znaczenie" – o opowiadaniach Sławomira Mrożka
Jacek Chudzik
Poezja i nacjonalizm – twórczość Jerzego Pietrkiewicza do 1945 roku
Anna Maria Nowak
Śmiech ocalony w tłumaczeniu? Komizm w polskich przekładach „Snu nocy letniej"
Alicja Popiołek
Emigracje Andrzeja Bobkowskiego. Wokół „Szkiców piórkiem"
Michał Rzeczycki
„Malowane ptaki" – doświadczenie inności w dwudziestowiecznej powieści (na wybranych przykładach)
Grażyna Wojdyńska
Doświadczenie wojny w twórczości Stanisława Rembeka i Ernesta Hemingwaya: próba porównania
dr hab. Krzysztof Biedrzycki
dr hab. Joanna Zach-Rońda